Hakkımızda

Zorlu Enerji Grubu, 2000 yılında, doğal gaz dağıtım projeleri, petrol ve petrokimya ürünleri üretim tesisleri ile petrol ve doğal gaz arama, üretim ve alım-satım faaliyetlerinde bulunmak amacıyla Zorlu Petrogas Şirketini kurdu.


Zorlu Petrogas, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde çok sayıda doğal gaz ve petrol arama ruhsatı aldı. Adana, Hatay ve özellikle Trakya bölgesinde yoğun sondaj ve sismik çalışmalar gerçekleştirdi. Şirket, 2009’da Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’ndan Doğal Gaz Toptan Satış Lisans’ı alarak 2010 yılında doğal gaz ticareti de yapmaya başladı. Zorlu Enerji Grubu, Zorlu Petrogas şirketinin 2010 yılının Mayıs ayında satışının yapılarak devredilmesi üzerine, doğal gaz satış faaliyetlerini Zorlu Doğal Gaz İthalat, İhracat ve Toptan Ticaret A.Ş. aracılığı ile yürütmeye başladı.


Grubumuz, doğal gaz ticaret sektöründeki büyümesine devam ederek 2010’da Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’ndan İthalat (Spot LNG) Lisansı’nı aldı ve Zorlu Doğal Gaz Tedarik Ticaret A.Ş. ünvanlı ikinci bir şirket daha kurdu.


Zorlu Doğal Gaz, her iki şirketi ile Türkiye’ye doğal gaz ithal eden şirketlerden doğal gaz tedarik ederek Türkiye’nin her yerindeki müşterilerine kesintisiz doğal gaz sunuyor.
Zorlu Doğal Gaz; Zorlu Grubu’nun sahip olduğu felsefe, kalite anlayışı ve üretimdeki uzmanlığını; doğal gaz arama, üretim ve dağıtımı alanında elde ettiği deneyimle birleştirerek, doğal gaz tüketicilerine güvenilir ve kaliteli bir hizmet sunuyor.

 

Vizyon :


Doğal gaz ticareti alanında, sektörünü yönlendiren Türkiye’nin lider şirketi olmak ve doğal gaz piyasasında yer alan Dünya’nın saygın şirketleri arasında yer almak,


Misyon :

 

  • Uzman kadrosunun bilgi birikimi ve tecrübelerinden faydalanarak, rekabet avantajı sağlayan; kurumsallaşmış ve finansal açıdan güçlü yapısı ile ulusal ve uluslar arası pazarlarda doğal gaz ticareti faaliyetlerini gerçekleştirmek,
  • Müşterilerine güvenli, ekonomik ve esnek doğal gaz tedarik olanakları sunarak, onların çözüm ortakları olmak,
  • Sektörel bilgi ve tecrübelerini, ticari ve operasyonel faaliyetler çerçevesinde müşterilerine sunarak piyasanın gelişimine katkıda bulunmak,
  • Piyasadaki tüm paydaşlarına katma değer sağlayacak yenilikçi çözümler sunmak,
  • Ulusal dağıtım şebekesinden, üretim hatlarından ya da şehir içi dağıtım şebekelerinden en verimli şekilde kaynak çeşitliliği yaratmak.